Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 maja 2012

Piszę co myślę ..

No to tak .. czuję się jak jakaś zabawka, która się komuś znudziła.! Dobra.. to nie jest tak, że ja nie mam wcale winy w tym wszystkim .. bo nie jestem jakaś idealna. Też mam coś takiego jak poczucie winy.. No ale sorry.. Czy można zrzucić wszystko na mnie ?!. Przyznaje, że jestem porywcza .. , często nie umiem trzymać języka za zębami i mówię dużo słów których potem żałuję. Taka jestem i nic na to nie poradzę. Ale jak można.. wmawiać mi, że podoba mi się Szczepan , jak można mówić mi, że chce się ze mną być a potem mówić, że jestem nie wiadomo jak głupia .. Nie rozumiem tego! .


Ola : Przepraszam za każde słowo, które cię dotknęło, przepraszam za to, że nie zawsze jestem uczciwa.. ale zrozum, że NIE PODOBA mi się SZCZEPAN i nie wiem jak cię  do tego przekonać. Może wygląda to dziwnie .. ale : Po pierwsze numeru szukałam tylko i wyłącznie dla Ciebie .. no ale przecież zapisałam sobie jego gg bo to TYLKO mój kolega , Po drugie pisałam z nim chyba tylko 2 razy, po 3 nie zabrałabym chłopaka mojej siostrze. I nawet nie wiesz jak jest mi źle z tym, że nie wierzysz mi .. , przykro mi , że mówisz mi : " Był ten , był tamten .. może być i Szczepan ..". Mogłabym do Ciebie powiedzieć tak samo bo Tobie też wcześniej podobało się kilku chłopaków, ale nie powiedziałabym do Cb nic takiego. I powiedziałam sobie, że nie przeproszę nikogo, to mimo tego to robię bo Tęsknie za wami tak bardzo, że nie mogę wytrzymać. A najgorsze jest to, że chodzisz uśmiechnięta i wygląda to tak jakby było Ci dobrze, że jesteśmy pokłócone..


Mularz : Nie rozumiem w ogóle dlaczego się tak od siebie oddaliliśmy, myślałam, że się przyjaźnimy, ale to wszystko wygląda tak jakbyś miał mnie gdzieś bo poszedł do Oli bo .. ( wiadomo dl , nie będę pisać publicznie).

Jeśli ktokolwiek chcę to chciałabym się spotkać i porozmawiać , ale nie wiem czy komuś tutaj zależy.








sobota, 26 maja 2012

Z Julią ; d

Hej, hej ; d .Mamusia się cieszyła z ciasta i kwiatków ;D.  Dziś mecz o 14.00 xd . Te złamasy z Tęczy Wiąg grały wgl.. żal na to paczeć :D .No i Wda Świecie ;d . 7:0 dla Wdy < yeah :D >. Wniosek z meczu : Mój były nie potrafi bronić xdd. Oczywiście z Julią moją i Alą byłam <3. Potem przyjechał Dawid ; d . Fajnie było ;dd . No to ogólnie spałam 2,5 godziny potem jak przyszłam O.o . Masakra jakaś .. nie będę mogła w nocy spać ;/.
Tymczasem jem ciastka ; d i myślę dl to ja muszę mieć takiego pecha -.- . 

+ Zakochałam się w tych kwiatkach *,* ; d  :

 Śpiewam, śpiewam, śpiewam :D : 

                                  

+ Teledysk jest the best ;dd 

piątek, 25 maja 2012

Wolne ♥.♥

No to mamy sobie piąteczek ; d Dostałam 6 z Bioli :D:D Yeah . Siostra przyjechała !! < Fuck Yeah > :D .  Pieczemy sobie ładnie ciasto dla mamusi na jutro ;d . Nadal nie rozmawiam z Olą .. eeh .. szkoda słów. Densiłam już dziś :D .
+ Uświadamiam sobie.. że mi zależy.
Nie bijcie, że tyle tu nie pisałam, bo nie było czasu -.- .


wtorek, 22 maja 2012

Cały dzień w domu -.-

Hej , hej ; d . No to tak .. całą noc się budziłam , nie mogłam spać. Źle mi jakoś było. No dobra.. 6:30 dzwoni budzik. Wstaje i musiałam aż usiąść z bólu .. Brzuch -.- . Zwijałam się z bólu .. mama kazała mi zostać w domu .. no to zostałam i nie poszłam do szkoły. Potem o 9.00 się budzę i cud, miód , orzeszki wszystko cudnie .. brzuch nie boli .. nie wiem co mi było .. Mama mówi, że to stres i może ma rację. Od zawsze wszystko brałam mocno do siebie. Może te wszystkie kłótnie i problemy miały na to jakiś wpływ. Ehh . . wykańczam się . /
Wczoraj biegi -.- . Maskara .. nie mogę się ruszać .. takie zakwasy -.- + moje densienie sobie też swoje zrobiło ; d. Pomimo tego, że nie mogę się ruszać to i tak dziś trochę ćwiczyłam bo nie mogę wytrzymać . To jest takie wciągające .. piękne i wgl <3. Jutro You Can Dance ! ; d Yeah. Igor - trzymaj się <33 ! Piszę do Igora post na fejsie a on go lubi ! yeah, yeah ;d . tancerz z You Can dance lubi mój post !! <3  i komentarze też ! tutu xdd.

*.* <3 




 Tututu .. śpiewa sobie :D  :





poniedziałek, 21 maja 2012

Dance , dance ; d

Stwierdziłam, że nie załamujemy się tylko się uśmiechamy .. chociaż jest mi przykro .. No..  to ogranełam szybko naukę i densiłam sobie xdd . Taa .. i to nawet długo.. takie tam 3 godz :D, ale coś to chyba dało, bo coraz lepiej idzie mi z Roulle, choć to jeszcze dla mnie czarna magia ;d. Karolina jest z siebie dumnna ! :D. Uhuhu .. trzeba się gdzieś zapisać no bo nie wytrzymam.. ! -.- . Mam nadzieje, że to wypali . 

' Nie musisz mi mówić jaka jestem, mam Siebie na co dzień ; ) '

` Marzenia ' - jedyna rzecz, która podtrzymuje mnie na duchu <3 .

niedziela, 20 maja 2012

Smutno mi .

Taa.. smutno mi. Dlaczego oni wszyscy na mnie jadą, coś do mnie mają.. i ja muszę być ta najgorsza ?. Ola ma jakiś problem, że chciałam numer Matiego.. no ja pierdyle .. CHCIAŁAM GO DLA NIEJ !. No a nikt nie miał numer tel. tylko gg to brałam gg ... No i było tak jak byłyśmy pokłócone .. no to jesteśmy pokłócone i mam do niej pisać: Masz numer gg Matiego?! no sory.. chciałam jej go dać jak się pogodzimy. No i jak się już pogodziłyśmy to najpierw całkiem zapomniałam o tym numerze .. i ona mówi, że ma numer gg Matiego.. a ja no, że ja też mam. No to już oczywiście nie wiadomo jakie rzeczy sobie wymyśla..że ja ukryłam przed nią to że mam ten numer , że ja do niego zarywam, że ja chce jej go zabrać, że ja robię to cytuje : "Perfidnie" No ta.. jasne.. oczywiście.. Wyjdę za Matiego i będę miała z nim gromadkę dzieci -.- .. lubię go i tyle .. a nawet jak go lubię to chyba mam prawo z nim pisać.. a tu jakieś kurde przesłuchania ..: Ile z nim piszę, o czym, o której zaczęłam, o której skończę itp.. No ja pierdole .. I do tego Oni wszyscy mi wmawiają, że JA na niego lece... no a chyba to ja wiem lepiej czy on mi się podoba czy nie!!! . Poza tym ja się nie będę tłumaczyć z tego kto mi się podoba a kto nie .. to już moja własna, prywatna sprawa.. skoro Ola mówi o wszystkim Patrykowi to nie będę jej już o niczym mówić. Myślałam, że niczego nikomu nie powie.. ale dobra. Do tego Ola wie kto mi się podobał .. i do mnie takie kur.. coś ( co było już przegięciem ) : " Wiem w ilu ty się chłopakach już zakochałaś.. był Patryk .. może być Mati ". No sory .. mi się z dnia na dzień nie podoba kto inny.. Bo się kurde Mati o mnie pyta i się tylko zainteresował tym gdzie idę.. a to przecież nic takiego ! . Mógł pomyśleć, że coś mi  się stało .. no bo wyszłam wtedy bez żadnego . ' pa ' ani nic.. no to mu się nie dziwię.. też bym się zapytała co się stało. A więc .. tak to ja jestem ta najgorsza , lece na Matiego .. i zabiorę go Oli .. No Pewnie .. Zajebiście jest .. a oni sobie chodzą cieszą się życiem i jest im dobrze.. jak jest im tak dobrze to spoko .. ale nie ma mowy, że przyjmę jakiekolwiek przeprosiny... ! . Nikt nie wie jak się czuję, nawet nie mając się go kogo odezwać. A Ola do mnie pisze : " Weź się zastanów zanim coś powiesz ; d " . Taa.. JA ?! 

Wniosek ? : W dupie mam wszystko .. !. 


sobota, 19 maja 2012

Wkurw*a mnie już to ! .

Yhhh ! . Teraz się tu trochę rozpiszę .. jak mnie poniesie to się rozpiszę. No to byłam dziś z Olą, Mularzem i Patrykiem.. No i najpierw takie serdeczne powitanie miałam.. Reakcja Oli : Podchodzę daje jej buziaka w polik i dobra ok ..ona to tam jakoś normalnie zareagowała . Reakcja Mularza : Ooo.. Karolina .. (bardzo miło, że było hej .. ale spoko ). Reakcja Patryka : Jakieś kur .. zmierzenie mnie i głowa w drugą stronę. Zajebiście mi miło. Dobra .. potem idziemy na skatepark .. ( Matiego nie ma )Siedzę i nic nie mówię, bo przecież jakbym śmiała coś tam powiedzieć .. przecież dla nich mnie tam nie było.. Ola do Patryka .. masz telefon  ? On : Nie .. Ola : bo wysłałam ci smsa .. Patryk : Nie możesz mi tego normalnie powiedzieć ? Ola : ... Chyba każdy głupi może się domyśli, że chodziło o mnie .. Zajebiście mi było x2 . Dobra .. idziemy dalej .. szlajamy się kurde po tych ulicach w tą i tamtą.. ja oczywiście nie wiem w którą iść.. -.- . Dobra Ola szła ze mną , potem już z nimi .. ja z tyłu ; /. Nie będę tu rozwijać tego, że czułam się tam jak kretynka .. jakieś tam lody po drodze. Patryk : Smacznego. Ja  ( w myślach) : Mam cię gdzieś ... Honor nie pozwala na przepraszam .. z resztą DZIECI się nie przeprasza.. Potem znów na skatepark .. Ohh .. nagle Patryk i Mularz uczą się jeździć na desce.. No tak obydwaj dla tej samej dziewczyny przecież -.- . Dobra szkoda słów na to . Na skateparku spotykamy Karlosa (Matiego nadal nie ma ). No i idziemy z nim na działkę Matiego, żeby poszedł z nami ..Nie było go.. Oczywiście śmiechy, żarty po drodze .. nadal się nie odzywam .. Rozmawiam tylko z Karolsem .. no i z Olą.. ale zbyt rozmowna to ona nie była. Znaczy w stosunku do mnie . No.. Wracamy na skatepark.. Chwilę tam siedzę.. już tam nie mogłam .. nie wiem czemu, ale w środku to się wszystko we mnie gotowało ! . Nie chciałam tam być .. z resztą co miałam tam robić ?. Wszystko się tak spierdoliło, że ja dziękuje .. Nie chcę tylko stracić Oli bo naprawdę traktuję ją jak siostrę i tak się do niej przywiązałam .. ale wszystko mnie tak denerwuje, że już nie mogę., nie rozmawiamy tak jak przed kłónią. Nie wiem dlaczego.. Niczego nie czaję.
Powierzchowność, Chamstwo, Płytkość = Ty .
Zakładam słuchawki na uszy i mam wyjebane . Dziękuje ..
Dobrze muzyko, że Ciebie mam .                                                                                                              
                                                                                                                          Z poważaniem Karolina .


piątek, 18 maja 2012

Weekend ; dd

Huhuhu. .. Wolne, wolne, wolne <3. Z historii z odpowiedzi mam 4 :D . Fuck yeah ! , ale nerwy były ..
No to siedzę sobie u cioci ..byłam z Magdą bo bandankę <3 ; d . Taką mam białą w niebieskie paski ale zakochałam się w tych : 



No a szczególnie w tej turkusowej <33 .! No to jutro się chyba spotykam z Olą (pogodzone), Mularzem i  "Nim" -.- . No pewnie .. normalnie taka cisza przed burzą . Będę tylko się tam pilnowała, żeby nie wybuchnąć. Boże pilnuj mnie .. No piszę sobie ze Szczepanem xd.. i Olą . No i nadal się modle, żeby to wypaliło .. Może jutro się dowiem ! <3. Huhuhu .. ale by było iście zajebiście :D 
+ Siedlce - Kocham *,* <3  tututu . xd


*.* !

Kocham, kocham , kocham <3 
Wygraj You can dance . . Błagam ! 






czwartek, 17 maja 2012

huhu ..

Historio , historio, historio .. nie prześladuj mnie ! xd. Wyprawy krzyżowe itp . Jakaś masakra, mówię wam.
No zgłaszam się do odpowiedzi, ale tak się boję !. Z resztą nie mam wyjścia no bo i tak mnie zapyta. Eh..
Tutu .. piszę z moim nowym kolegą :D. Disco polo, disco polo xd . Z Olą huhuhu .. nie dobrze. A z resztą. Ona się raczej tym aż tak nie przejmuje to co ja będę się użalać nad tym. Jest mi przykro, ale co mam zrobić.Przepraszałam ją . Cisza , cisza z twojej strony. Chodź czuję, że to cisza przed burzą -.- . Mam to mam! :D . Fuck yea xd. Wiedziałam, że jestem miszcz :D. + Modle się żeby wypaliło ! .

Wniosek ? : Są wloty i upadki. 





środa, 16 maja 2012

yyy ? .

No to tak .. jest iście wyjebiście. Mówię do przyjaciółki, że w jakieś sytuacji jest fałszywa ..bo zawsze jesteśmy szczere i wszystko sobie mówimy, a ona mi wyjeżdża z tekstem, że ja powiedziałam, że ona jest fałszywa. No sorry .. czy sytuacja a ona to nie różnica?! no ja pierdyle. To chyba logiczne, że skoro to moja przyjaciółka, traktuje ją jak siostrę , kocham jak siostrę i jest dla mnie taka ważna no to bym nie powiedziała, że jest fałszywa. No to pół biedy jeszcze jest .. ona powiedziała pewnej osobie, że ja powiedziałam na nią, że jest fałszywa. No pewnie .. zostałam mianowana słowem " dziecko" z ust kur.. pana dorosłego. Bardzo dorosły no bardzo .. Skoro "niby" coś dla niego znaczę, raczej znaczyłam . To czemu nie napisał chociaż : Hej . Gówniane Hej by mi pomogło .. ale nie bo po co . Lepiej pisać do mojej przyjaciółki .. " Popiszemy w domku ; * " Smsy na lekcjach .. no tak. Muszę jakoś odreagować.. już wiem co zrobię i mam nadzieje, że to wypali. Modle się żeby wypaliło. Musi się udać ! . A tak nawiązując do tych tematów i wgl.. to jeśli ktoś mnie nie potrzebuje to spoko .. samemu też można chyba jakoś dać radę .

Wniosek ? : Jestem niepotrzebna ?.


+ wypłacz się będzie Ci lepiej...



wtorek, 15 maja 2012

I tak mi źle ..

No hej.. nie pisałam kilka dni bo nie miałam ochoty , czasu.. nawet nie wiedziałam co tu pisać. Jest jakoś tak dziwnie .. z wszystkim . Mam wrażenie, że każdy się ode mnie oddala . Może mi się tak tylko wydaje.. nie wiem. Pusto bez Ciebie, wszystko mi ciebie przypomina.. nawet jak piję herbatę w kubku od Ciebie -.- . Yhh... nie potrafię się z Tobą przyjaźnić.. to jest za trudne. Mam słuchać o tym jak mówisz o jakiś innych dziewczynach, doradzać ci w tym. Po jedno chcę być blisko.. i chociaż być obok.  A po jedno skoro nie mogę z tobą być to mi ciężko tak być tylko przyjaciółką. Nie wiem .. nie mogę się zdecydować. Każdy mówi : " Przecież możesz być jego przyjaciółką.." A to wcale nie takie łatwe.. być obojętną chłopakowi, na którym ci zależy -.- . 

Wniosek ? : Czasem trzeba pogodzić się z losem..








' Spróbuj po prostu żyć. Nie rozpamiętuj. '



sobota, 12 maja 2012

Ogarniasz to ? .. bo ja nie .

Nie jem.
Nie interesuję się tym co dzieje się wokół mnie.
Nie przywiązuję uwagi do tego jak wyglądam.  
Nie chcę rozmawiać z ludźmi. 
Nie uśmiecham się.
Nie cieszę się. 
Krzyczę i denerwuję mnie wszystko. 
Płaczę. 
Ciągle śpię.
Chcę mi się wymiotować.
Nic mi nie pomaga. 


Dziękuje, że to dzięki Tobie. 

piątek, 11 maja 2012

; /

                                      Totalny brak chęci,
                                      Totalny brak weny, 
                                      Totalny brak szczęścia.

czwartek, 10 maja 2012

...

No hej ; d . Fajnie, że garstka osób czyta te moje bzdury tutaj ; d. Cieszy mnie to ;p. No to chciałam już zmienić to tło, ale nie mam czasu .. cały dzień męczące lekcje, książki, nauka -.- . Tyle tego, że w ogóle bez żadnego komentarza to pozostawię.. Teraz się z geografią męczę i pisze z tym deklem Mularzem :D . Po cholerę mi stalaktyty , stalagmity i to wszystko -.- . Ahh.. ale się frugo napiję .. Mularzu mój kochany już możesz kupić mi to frugo bo i tak wygram zakład z Tobą ; d.. Zobaczysz jeszcze xD  .Jutro niby jakieś wyjście, ale nie wiem czy z tego coś wgl będzie.. Siedzę do 14.30 w szkole -.-.. muszę iść do cioci jakaś godzina żeby coś zjeść, ogarnąć się i iść do mamy zrobić jej zakupy .. żeby wgl się w godzinę wyrobić -.- wyjdzie jakaś 16.00 a Patryk ma tą swoją imprezę, więc nie wiem .. Pewnie Skatepark bo mnie moja Olusia tam zaniesie xd . Pogadamy sobie z Matim ;d . Jak mogli wypierdzielić IGORA z you can dance ! Nie oglądam już tego cholerstwa ;/ .. jak się na tańcu nie znają . Dupa =.= Cholernie boję się twojej decyzji .
                                                                  1 DZIEŃ  -.-

Wniosek ? : Ludzie nie znają się na tańcu .. -.- 




Jak on nie jest piękny to na mnie się patrzeć nie da! *.*

środa, 9 maja 2012

Pogrzeb Babci -.-

Ta.. Trochę się dziś naryczałam -.- . Masakra. Kościół 2 godziny . Nie mogłam tam być normalnie.. ten zapach, trumna i to wszystko .. Ci wszyscy ludzie podchodzący do mnie i się przytulając mówili jak im przykro.. Nawet ich nie zliczyłam .Potem cmentarz i stypa. Ta.. nie ma to jak to, że wszyscy podchodzili do mnie i mówili mi jaka to jestem duża, piękna, jak ja urosłam i jaka podobna to jestem do mojego taty .. No spoko .. ale ja tych ludzi nawet nie znam. Obudziła się kurde moja rodzina z którą kontaktu nie utrzymuje. A teraz nagle taka kochana jestem i wgl. Najgorsze było to podejście do babci i złapanie ją za tą lodowatą dłoń i zobaczyć ją ostatni raz ;c.

Wniosek ? : Spieszmy się kochać ludzi , tak szybko odchodzą ;c. 



wtorek, 8 maja 2012

Źle...!! -.-

Jest źle .. jest bardzo źle ..jest  fatalnie . No więc byłam sobie u lekarza w Grudziądzu i moim kręgosłupem. I bałam się cholernie bo że tak powiem olałam sobie moje ćwiczenia na kręgosłup przez jakieś pół roku prawie wcale ich nie robiłam . Wiedziałam, że może być troszkę gorzej, ale że będzie aż tak źle to nie wiedziałam! . Od 7 roku życia miałam 5 stopni skrzywienia kręgosłupa .. co nie było niczym strasznym .. lekka skolioza. No i cały czas miałam sobie te 5 stopni aż do tej wizyty . Teraz mam 11 stopni ; O . Od 40 stopni nosi się gorset ortopedyczny a od 50 stopni jest operacja. Nie robiłam tych ćwiczeń tylko 6 miesięcy a mój kręgosłup skrzywił się o 6 stopni ! To jest jakaś masakra. + Jutro pogrzeb ! ;cc Nie mam słów do tego wszystkiego . Chce spać ! -.-
                                                                         3 DNI ! -.- 


Wniosek ? : Bądź konsekwentna !





' Nie mam siły słuchać pocieszeń innych -.- '




poniedziałek, 7 maja 2012

Yhymm ..

No hej, hej, hej ; d . Tak mi się nudzi .. ehh . Mam masę na głowie a jeszcze muszę wysłuchiwać innych jak im to jest źle i wgl.. strasznie. Ja pierydle. Ja mam aż tak dobrze ? . Jutro do lekarza a w środę pogrzeb -.- więc 2 dni wolne od szkoły ! . Po jedno fajnie po drugie te pierdzielone zaległości . Boję się, że z moim kręgosłupem będzie gorzej -.- . Ahh.. jakoś to będzie.Zaraz jadę filma mojego ukochanego : "Ps. I love you" <3 ! a teraz sobie wybieram zdjęcia z moimi skarbami <3. Jakieś trzeba wywołać .. i jeszcze jakieś zrobić . Poważnie .. brak zdjęć. Jakoś jestem przybita, zdołowana i wgl.. sama nie wiem dlaczego ;/ . Może to dlatego, że osoba na której mi zależy mnie okłamała?. 

Ja muszę ją mieć ! :http://www.ceneo.pl/1800673 ! 


Wniosek ? : Jest nie fajnie ! -.-





' Chyba już zawsze będę miała do Ciebie tę cholerną słabość '





niedziela, 6 maja 2012

Smutno ?

Hej .. Siedzę i się uczę .. Niemiecki ! , Historia . -.- . Nic się nie układa. Z mamą oczywiście pokłócona o jakieś gówno -.- . Ja pierdyle .. w środę pogrzeb babci  . Nie chce tam iść ! . Nie mam siły tam iść ! . Ciągle mi nie dobrze i słabo.. nie wiem co mi znów jest. W mojej głowie dzieje się tyle, że sama nie potrafię tego ogarnąć .
Wczoraj nic tu nie pisałam, bo byłam już taka zmęczona. Byłam na urodzinach mojej siostry.. dwudziestoletniej  siostry ... Nie było jakoś tam masakrycznie .. ale ja czternastolatka wśród tych wszystkich jej znajomych.. -.-
Znalazła się tam fajna dziewiętnastolatka .. długo gadała ze mną , miła była .. Mówiła do mnie, że musi mi być ciężko tak tam bez pary bo każdy kogoś ma . Miała racje -.- . Było tam 5 par i ja jak taki wyrzutek sama .. mówiłam, że nie chcę tam iść, ale moja siostra stwierdziła, że ją olewam a to jej urodziny i było jej przykro no to pojechałam.  Taa.. to było u mojej siostry chłopaka w ogrodzie .. Miał być jakiś szesnastolatek na początku, ale nie było -.- . Był ładny koleś .. 20 lat xd . Fajnie się gadało z nachlanym kolesiem .. opowiadał mi o tym jak spadł z konia xd. Gadać z pianymi ludźmi = Me gusta . Przynajmniej pobawiłam się z Psem chłopaka mojej siostry xd. Zaraz jadę z tatą po siostrę .. trzeba ją w końcu do domu przywlec..    Nie ma to jak być na gg i do mnie nie napisać . Tak też można. + Nadal się boję .. nawet bardziej .
                                                                         
                                                5  DNI ! -.-


Wniosek ?: ' W życiu liczy się każda sekunda ' .




' Nie widzisz, że ta niepewność mnie niszczy ?  '



piątek, 4 maja 2012

Masakraaa -.-

Ja nie wiem już czego chce ... Ja pierdole ja się boje ! -.- . Nie wiem nawet co tu pisać . W mojej głowie jest tyle tego wszystkiego -.- . Omg. . Boże dopomóż . Ciągle śpie ! ciągle źle się czuję .




środa, 2 maja 2012

Nie wiem co myśleć -.-


Nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim .. zawsze dobieram złego chłopaka .. Yhh.. Chce żebyś był "Tym" dla mnie. . ale nie wiem czy jesteś . Staram się myśleć pozytywnie .. Podjęłam decyzję, że mimo tego, że się boję to spróbuje . Olaa te kurczaki naprawdę były jeszcze żywe :D. Zdjęcia z Olusią = Me gusta <3 
Stwierdziłam, że nie pokaże tu mojej strasznej twarzy ale dla Olusi .. kilka zdjęć z wczoraj <3. :  


Ta.. to ja xd . =.=


Olusia po lewej, ja po prawej ; d.



xD 

Wniosek ? : Myśl pozytywnie .. a będzie dobrze ! 




' Walcz o niego , Kochaj go , Cierp przez niego -.- '