No to mamy sobie pięknie cały tydzień wolnego :D . Achhh.. Jakie to cudowne ! <33 ! Siedzę sobie u cioci ;d Jutro się widzę z głupkami moimi <33.. Tak .. trzeba mi już tego ;d .Spacerek na słoneczku mmm.. A i jeszcze ta rozmowa :D . Ciekawa jestem okropnie o co chodzi . Z panem " D" to ja sobie jeszcze porozmawiam .. chociaż nie mam ochoty, ale muszę .. -.- .Myślę o tym .. Tymczasem Skype z Monią <33 !. + Nudzi mi się -.- . nawet na gg ludzi nie ma .. masakra .
No hej ;d . U mnie jakoś tam leci . Wczoraj zakupy i wgl.. cały dzień chodzenia po mieście ; d . Opaliłam się <skaczezradości> :D . Dzisiaj byłam u babci .. marnie wygląda mają ją wypuścić jutro do domu .. ale się nie zapowiada . Nie wiadomo czy wgl wyjdzie już z tego szpitala. Dlaczego ludzie muszą umierać ? Gdyby nie umierali każdemu byłoby łatwiej. -.- . Babciu poradzimy sobie ! . Musi być dobrze . We wtorek widzę się zapewne z głupkami <3. I szykuje się wielka sesja zdjęciowa z Olusią . W końcu musi się odbyć ;d . Ola , Ola , Ola <3 :d . Z tamtą sprawą jakoś sobie poradziłam ; d. Będzie Git... tylko sobie porozmawiamy potem jeszcze...
+ Musisz być taki ładny ? -.-
Wniosek ? :' Możesz próbować zapomnieć o przeszłości , ale zawsze pozostanie po niej ślad. ' -.- .
` I ten cholery mętlik w głowie, który nie daje nam spokoju '
` Może lepiej faktycznie się upić i oderwać od rzeczywistości ... '
Pięknie .. Co mnie kuźwa pokusiło żeby tam iść ! .. No co mnie pokusiło ! . Ni wrócę do tego co było ! Nigdy nie wrócę . Zapomnij ! , Dział skończony . Mogłam dać z liściaa... ahh.. mogłam ! . -.-
Nauczę się dawać w pysk ! Jeszcze zobaczycie . Nie pisze tu o tym szczegółowo bo nie chce, aby osoba na której mi zależy wiedziała cokolwiek o tej sytuacji.
Wniosek ? :`Zapomnij o tym co było ! '
`Codziennie staram się by było dobrze, chociaż czasami, tak ciężko mi się podnieść .'
Tak , tak ... jutro szkoła .. ja pikole .. po co komu jeden dzień ;/ . Wolne ... a tu piąteczek do szkoły -.-
Ja pierd... Ja nie chce tam iść! -.- Historia , biola , geografia ! ja pikolee noo ! Jeszcze niby ma być jakiś sprawdzian . Nie wyrobie .. tym nauczycielom to się chyba nudzi -.- . W sobotę zdjęcia z Olusia <3 I rozmowa typu " Musisz się dostosować" blabla :D . Patryk.. Mularz . . Boję się :D . Jakoś to będzie ; d . Targam książkę Olusi jutro do szkoły -.- . Omg to waży 3 kilo chyba -.- .
Wniosek ? :Nauczycielom się nudzi -.-
' Potrzebuje tego bałaganu .. który robisz mi w życiu '
Dużo tu dziś z siebie nie wyciągnę, bo taka nuda, że masakra . Miałam się dzisiaj spotkać z gnojkami , ale nie wyszło -.- . Mama coś tam blablabla .. ;/ . Hmmm... Patryk M chyba na dobre się obraził .. sama nie wiem wgl za co . Najpierw, że coś powiedziałam , potem, że ktoś go przez ze mnie nie lubi .. yyy.. no na logikę pomyślcie : Przyjaciółka sprawia, że ktoś go przez nią nie lubi . Takie to wszystko zagmatwane . O wszystko mnie obwiniać .... ale ok . Olusia niedługo zdjęcia <3 . Mam wene ;d + piszę sobie z bratem <3
; d
Wniosek ? : Nie wszyscy są uczciwi -.- .
` Życie człowieka jest jak pudełko zapałek. Brać je zbyt poważnie byłoby głupotą, ale zlekceważenie jest niebezpieczne . '
Mmm.. 3 dni wolnego <3. To jest cudowne .Rozmawiam sobie z moją Lamą na Skype <3 . Oluusia i tak cię za to zdjęcie zabije :D , mimo tego Kocham Cię ; *. Piszę sobie z Patrykiem K ; d . Nawet pomogłam mu z matmy ;d . Ach .. zdolna jestem xd. Z Patrykiem M nie rozmawiam .. jak woli -.- .. jego sprawa . Jutro zdjęcia z Olusią <3 . Dzisiaj zakupiłam sobie torbę ; d . // Nienawidzę jak ktoś wpierdziela się w moje życie i moje sprawy .. yyhh ;/ .. No to by było na tyle ; d
Ola - Lamo <3 ;d
Wniosek ? :' Nie bierz wszystkiego do siebie '
' Tylko prawdziwa przyjaźń przetrwa kłótnie , rozstania i cierpienie . '
Wszystko się pomieszało, ale ja nie mogę o wszystkim decydować . Jeżeli ktoś naprawdę nie chce mojej przyjaźni to się z tym pogodzę .. chyba nie mam innego wyboru . Może ciężko mi zaufać... nie wiem . Nigdy tego nie zauważyłam. Może to racja .. może to też przez to, że straciłam już ważną osobę w moim życiu.. nie wiem. Nie mam wpływu na myśli i decyzje innych . Przepraszam za wszystko i nic .
Wniosek ? :' Ufaj, ale nigdy z tym nie przesadzaj ! '
Wczoraj moje urodziny ..wyszły jak wyszły. Prezenty są śliczne . Jeszcze raz dziękuje .. nie musieliście . Cały czas czuje .. jakbyś mnie obejmował .. Dziękuje <3 . Za rozmowę też dziękuje . I za wylanie tego świństwa też dziękuje. Olusia dziękuje, że byłaś ze mną .. to dla mnie ważne. Dziękuje wszystkim, że po prostu byli ze mną .
Hej , hej , hej ; d Postanowiłam na początku, że będę pisać tu codziennie i się straram , ale wczoraj nie miałam dostępu do laptopa, więc mam nadzieje, że wybaczycie :D. No więc wczoraj było sobie kino z Rulewską i tymi głupolami ; d .. Znaczy ja siedziałam sobie w jednym rzędzie z Olusią a oni 3 za nami . xD . Tak wiem, że to dziwne, ale oni się uparli, że przyszli do kina sami a nie do nas ... pomijając to, że już w kinie na tym filmie byli ; d. Po kinie spacerek razem . A dzisiaj jak dzisiaj .. sql nuda . Nie było historii <Fuck yea > :D . Dostałam kwiatka i cukierki od Pikora :D .
Wniosek ? :Nie bądź nie śmiałym .
' Spotkamy się znów , tam ... po drugiej stronie . '
Czuję się troszkę lepiej . Może i w sobotę będzie fajnie .. nie wiem .. mam taką nadzieje . Zależy jaki nastrój ludki zrobią :D . Jutro chyba film z Rulewską <33 ! - Fochałyśmy się na siebie dziś oj fochałyśmy . Tak nam odwalało i z Madzią tym wieśniakiem też :D . Piszę sobie z Patrykiem ; ) . Jakoś to leci .. Planowałam ubrać sobie kieckę na te moje urodziny a tu dupa raczej bo zimno a to dopiero o 17.00 więc zamarznę -.- . Boże.. mam pełno pał xdd . Niemiec jutro.. ja pier.. - chyba nie tylko ja mam na to taką reakcję . -.-
Wniosek ? : Więcej się uczyć ? xd
Śpiewam sobie cały dzień ! lalal . :D
Bo ona jest jest ładna i cwana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama wciąż Jest ładna i cwana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana (ło, łoł, je, je, je, je, bum) Jest ładna i cwana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cw0ana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama.
Ona codziennie idzie na bibę no i robi karierę. Codziennie widzę ją z coraz to większym frajerem. Gdy mówię jej że ten kolo jest totalnym zerem Ona mi mówi: ''on jest moim przyjacielem.'' Niewinnie się zaczęło teraz wciąga kraka Gdzie szlaja się po nocach nie ma pojęcia matka O rodzinie i o Bogu dawno już zapomniała Teraz się liczy dla niej by wóda się litrami lała. Gdy idzie po ulicy za nią się oglądają Omamieni kolesie co dla niej wszystko zrobią Ona udaje niedostępną i nieśmiałą, A oni dają jej, dają jej , dają co tylko mogą i słyszą: Zrób to bo są na każde zawołanie słyszą: zrób to tracą głowę dla niej A od niej zakłamanie i tylko zobacz to wszystko aby się jej przypodobać
Ref. Jest ładna i cwana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama. Wciąż Jest ładna i cfana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama.
Jak skinie palcem. Ty będziesz jej posłańcem Ograniczony jak na łańcuchu pies z kagańcem Z nadzieją w sercu że będziesz jej wybrańcem Ona wykorzystuje to co do niej czują, (czują) Oni nie widzą że sami się pogrzebują Bo ją miłują miłością tą się zatrują Bo co innego myślą, a co innego mówią. Zatem sami się okłamują, że chcą z nią być razem. Między sobą rywalizują by być jej gachem i o jej względy (względy) A lepiej zatrzymaj popędy, droga nie tędy! Mimo ze może to trendy, taka moda. Ta, bardzo mi jej szkoda, jest taka młoda I jeszcze nie rozumie, ze liczy się to co nosi głowa Bo jej uroda z wiekiem wyparuje jak woda.
Ref. x 2 Jest ładna i cwana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama. Wciąż Jest ładna i cfana wykorzystuje każdego napotkanego Pana. Uwierz mi jest ładna i cwana I choć przez wielu jest kochana, to przez życie idzie sama.
Jaka wgl masakra.. Nie czułam się tak źle już od dawna. -.- . Serducho kłuje , kręci mi się tak w głowie, że chwilami muszę usiąść .. , nie mogę oddychać, biorę tylko takie małe wdechy .. nie mam wgl siły , GARDŁO !. Tak pacze sobie na kalendarz i widzę 13 DNI DO KOŃCA KWIETNIA ; O - Fuck .. boję się ! . O szkole to już tu w ogóle nie warto pisać .. piękna 1 z niemca ! -.- . Jeszcze się mnie babsztyl czepia, że na jakieś dodatkowe zajęcia do niej nie poszłam .. po gówno mi się to przyda i tak tego nie rozumiem -.- . Dziwnie mi na myśl o sobocie ... Masa zaczepek na fejsie ; d. Uczem się z angola i siedzę na bestach. Tak stwierdziłam, że moje włosy to nie ogar .. a moje oceny to jakaś masakra . Smutno mi ciągle i płakać mi się chce .. sama już nie wiem dlaczego . To pewnie to wszystko , czego się dowiedziałam o przeszłości . Do tego nie rozmawiałam już długo z Patrykiem ; c . Dzisiaj był sobie na hali podobnież .. ale nie interesuje mnie już to zbytnio.
Wniosek ? : ' Nie myśl o tym co jest przykre, bo będzie gorzej ' .
'Nie mam zamiaru być kolejną zabawką do Twojej kolekcji. Zaliczaj sobie inne panny, nie mnie . Nie jestem taka łatwa .O mnie musisz sobie powalczyć. '
W szkole jakoś tam uszło .. religia zaliczona na 4 + :D ! . Jutro totalna masakra z lekcjami -.- . Kłania się niemiecki , chemia , biola . Yhh.. Jak ja to kocham ;/ . Dwie kartkówki .. me gusta . Z Patrykiem bez zmian ... Urodziny coraz bliżej .. koniec kwietnia także .. Jak ja się boje ! . Zapewne potwierdzą się moje obawy -.- .
Spacerowała sobie dziś 20 minut z Fisią <3 ( psem ; d ) . Moje zdrowie mówi mi nie , a szczególnie migdałki . Jeszcze brakowało mi choroby . Czuję jakbym miała kawałek szkła w gardle .. nie polecam tego uczucia -.- .
Ahh.. no tak.. zapomniałabym powiedzieć o tym kogo dziś spotkałam . Idę sobie do domu ze szkoły a tu Dominik drepta .. nawet mi cześć powiedział .. normalnie sukces życiowy . Naprawdę nie wierze, że osoba, która była mi tak bardzo bliska jest teraz tak obca . Moje cudowne kwiatki kwitną. Kocham te małe białe kwiatuszki ! . Są lepsze niż róże czy jakieś tam bukiety i w ogóle , do tego mam z nimi tyyyle wspomnień . Naprawdę się wszystkiego coraz bardziej boje .. wiem o rzeczach o których naprawdę nie powinnam wiedzieć . To straszne. To i tak zapewne tylko cząstka rzeczy o których nie wiem -.- . Cały czas nie dowierzam . ;o
Boję się, owszem boję .
Wniosek ?: ' Im jestem starsza tym jest trudniej '
'I gdy patrze w lustro, widzę całkiem inny obraz siebie niż powinnam '
Niedziela jak niedziela ... nudna , szara i ponura. Siedziałam sobie u cioci do 16.00 i stwierdziłam, że naprawdę kocham mój komputer :D . Z Patrykiem .. jak z Patrykiem ? . Sama nie wiem . Pisze do mnie, że jestem skomplikowana i śmieszna .. a potem : " Stwierdzam, że Cię obraziłem, więc przepraszam " . I weź takiego ogarnij -.- . No to dzisiaj siedzę na gadu od 13.00 do 16.00 - on nie pisze. Od 17.00 - 18.00 - on nie pisze ; / . No ja naprawdę .. już nie wiem co mam myśleć . Uparłam się, że ja do niego nie napisze. -.- . Planując moje urodziny , które będą wyprawione już własnie w tą sobotę stwierdzam, że będą one totalnie do dupy . Mam już wielki obraz przed oczami, że Patryk będzie mówił tylko o swoich byłych .. a wszyscy będą sztywni... -.- . Do tego nie mam się totalnie w co ubrać .. a Rulewska nie chce mi powiedzieć co mi kupi -.- .
To by było na tyle . Trzymajcie kciuki .. bo odpowiadam jutro z religii. ; d .
Wniosek ? :' Bądź silna i uparta. '
' I to uczucie za każdym razem kiedy nie wiesz czy wybaczyć '
Sobota zajebista normalnie .. dawno takiej nie było. No więc wstaje sobie o 7.00 tylko po to żeby jechać do miasta, bo byłam umówiona na wyjście do kina z kolegą (Mateusz), przyjaciółką (Ola) i chłopakiem, który naprawdę mi się podoba / podobał (sama już nie wiem, Patryk ). Od 9.00 siedziałam sobie u cioci tylko po to żeby na 18.00 iść z nimi do kina, a tak nagle moja przyjaciółka do mnie pisze że nie może wyjść . Ekstra. Wkurzyłam się . Pisze chłopakom że nici ze spotkania , to oni że ok . No dobra. Po jakimś czasie Patryk piszę do mnie, że idzie sobie do kina z Mateuszem i załatwi sobie jakieś laski ze swojej kl . a dobrze wie że mi się podoba . No .. a chciałam iść do tego kina .. sama ..bo nie miałam z kim . No i Patryk mi napisał że Mateusz , on i jakieś laski idą do kina .. No a ja miałam być tam sama . No to pisze do Patryka, że to było chamskie. On mnie pięknie wyśmiał , powiedział , że jestem skomplikowana . Na to ja, że nie jestem łatwa jak jego reszta lasek a on, że obraziłam "jego byłe" i zakończyła się nasza piękna rozmowa. Kurde.. dziękuje za sobotę ! .
Dawno nie miałam tak zjeba.... dnia .
Wniosek ? :' Najpierw poznaj człowieka, później się do niego przywiązuj ! '
'Zawsze jako ta druga. Zawsze na drugim miejscu. Zawsze w czyimś cieniu. Zawsze sama, zagubiona, odstająca od innych.. '
'Bardzo długo byłam cierpliwa, ale jak długo mam jeszcze udawać, że jestem silna? '