No siema , siema . Wróciłam :D. Wypoczęta i wgl. A sobie wszystko przemyślałam i i tak dostaje szału jak sobie pomyśle o "Tym", ale dobra . Przejdzie mi, może -.- .No a więc fajnie było i wgl. Mam pełno zdjęć. Do tego naprzeciwko mojego pokoju mieszkał sobie Aleksander ;d . No ciacho mi się trafiło *.* . No więc mojemu tacie zajarał się grill :D no to biegłam z wiadrem wody i wpadłam sobie na Olka i trochę go tą wodą oblałam . Mówię przepraszam no a on, że nic się nie stało i wgl ; d. No to pobiegłam z tą wodą a on gdzieś pojechał z rodziną -.- . No a potem siedzę na plaży i pacze a on sobie stoi przy brzegu ;d .Huehue . No to idę się kąpać ;d . Idę on się gapi i podchodzi ;d . No i się pyta czy woda się przydała , a ja że tak ;d. A on, że jest Olek no a ja że Karolina ;d. On się pytał do której idę klasy no a ja, że 2 gim a on idzie do liceum więc wychodzi na to, że ma 16 lat xd .No, ale on jest z Poznania -.- a więc dupa xd. I nawet nazwiska nie znam. Potem tylko widzieliśmy się na korytarzu przez chwilę i potem już wyjechałam . . Yhh .
No a więc Ola szykuj się, bo już do ciebie jadę . <3. Jutro !
No właśnie kiedy do mnie przyjedziesz ? :D
Macie zdjęcia :D :
świetne zdjęcia!:)
OdpowiedzUsuńDziękuje ; *
OdpowiedzUsuń