Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 lipca 2012

Namieszało się .

Hej. Oww.. tyle się zmieniło, że nie ogarniam. Aleksandra zakochana, ja mam znowu mętlik w głowię. Chwilami chce mi się śmiać a chwilami płakać, ale nawet gdy płaczę to się uśmiecham . Ogarniacie to ? Bo ja raczej nie .. No a więc jutro a właściwie dziś w nocy ? nad ranem ?  no nie wiem .. ale o 4.00 ;d , jadę sobie nad morze ; > I bardzo cieszy mnie to, że pojadę sobie od tych wszystkich ludzi ! Oczywiście nie Oli i Mularza ; > . Kochanie widzimy się na pokątnej ; d.
A no i człowiek nas sobie śledzi, wyobraźcie sobie . No tak siedzę sobie na asku ( http://ask.fm/milka2304 , no właśnie pytacie jak coś chcecie ;d. ) No i sb siedzę a mi tu człowiek wyjeżdża, że ładną miałam bluzkę itp. Wszystko o mnie wie i wgl , rzeczy o których wiedzą przyjaciele ; o . Maskara -.-
Och, Ach, Ech .  - Tyle wam powiem.

czwartek, 26 lipca 2012

Chora ponownie ..

Hej , hej. Jak tam ? Ja znów chora. Angina przeszła to teraz mam coś z brzuchem . Jee -.- . Jem kurde tylko jakieś bułki . Nawet nie mam ochoty na jedzenie, bo ciągle boli. Nie pytajcie ile wzięłam lekarstw w jeden dzień. Boże -.- . Schudłam !!!!! :D . Fuck yeah ! Jestem dobra xd . Weekend u cioci, idę się spotkać z Rulewskąą! <3 .
A teraz bywajcie, idę się położyć ; c. 
Żegnam ; *

6 DNI  i jadę nad morze ! *,*  <3 .


wtorek, 24 lipca 2012

huhuhu..

Hej. Dzisiejszy dzień był bardzo fajny ;d. Zuza, Marcela, Mateusz ; * i koń oczywiście xd. Debile :D. Pogadało się trochę, tego mi było też trzeba.
Marcelina nie wyjeżdżaj nigdzie ! -.- . Tak.. właśnie. Ta małpa chce nas opuścić na 3 tygodnie ;c. Jestem na NIE .
Ciocia przyjechała ;d . Jutro planuję nad jeziorko i caały czas tylko, tylko i tylko się opalać . Chcę być mużynę :D.
Wiecie co ? Chcę być sama ; > . Dopóki sam się ktoś nie natrafi. Nie mam zamiaru się zakochiwać , Amen ;) .
No i przepraszam za to, że rzadko tu piszę i wgl, ale jakoś nie mam czasu , będę wpadać częściej ; > .
Bywajcie ; *
7 dni  i jadę nad morze ! *.*
Chcę być ładna ;c .
 ' Wyjebane też trzeba umieć mieć .. '


piątek, 20 lipca 2012

Sratatata :D

No hej ziomki :D. Co powiecie ? Ja ogólnie to nwm .. śmiać mi się chcę jakoś ; >, chociaż jestem chora. No widzicie, mówiłam, że angina -.- . Uhuhu... mam antybiotyk.
No więc jade na wakacje ! Rewa <3 . Paczajta : http://najlepszy-wypoczynek.pl/atrakcje-rewa,lp,472.html
I będę chodzić po tym cypku :D .Huehuehuehue. Zacieszam. A no więc życzcie Karolinie pięknej pogody :D.
Obecnie facebookujemy :D , Piszę z kolegą *.* . A no i nic mi się nie chcę . Spać też nie 0.o, bo jakoś się wyspałam , wybaczcie , że post o godzinie 00:50 :D, ale mam wytłumaczenie - Wakacje ! xD
Masz mnie w dupie - ja ciebie też ; >
Tęsknie *,*
I gdy już zdasz sobie sprawę, że chcesz być sama, nie chcesz się angażować, przychodzi Ci o taki typek i miesza Ci w głowie , to przerodzi się w coś większego.. pobawi się i znów  cię wyrzuci, bo mu się znudzisz.

KAROLINA NIE !

Spodobało mi się ; ) :


środa, 18 lipca 2012

Chora -.-

Czeeść ; > . Co tam ? Ja obecnie jestem chora ;/ . Jutro czeka mnie wizyta u  lekarza.  Strasznie boli mnie gardło, głowa napierdziela -.-  . Pewnie angina ! Jak zwykle muszę być chora .
Lece, bo źle się czuję .. -.- .
Paa ; )

wtorek, 17 lipca 2012

; )

Hej ; > . Jak tam ? U mnie jakoś może być. Dzisiejszy dzień bardzo fajny. Spędzony z Olką <3. Nie ma to jak 1 kg żelek .. O.o. Czaicie ?! Całe pudło ! ; o . Hahaha xd
Kocham ją ; d <3 . Dzięki niej przez cały dzień zapomniałam o tym wszystkim ; >
Potem idziemy sobie a tam nasi koledzy ; d . Hej, hej i wgl. Potem smsy, no i sie spotkaliśmy ; >
Pogadaliśmy sobie, no nawet fajnie było.
" Wąchaj włosy" hahaha :D . Rulewska się uśmiała xd.
Wgl jestem w szoku co to miał być za sms ; o ..
Hmm .. I tak na pewno nic nie znaczył .
Jestem zmęczonaa.. żegnam, pa ; *

Macie zdjęcie :D :


poniedziałek, 16 lipca 2012

-.-

Hej . Jak tam u was ? U mnie średnio -.- .
Dzień 9 : Nie dostałam odpowiedzi .
Dzień 10 : Nie dostałam odpowiedzi.
Wiem już tylko, że nie wyjechał...
Nie mogę spać, dobijają mnie statusy związków na fejsie . -.-
Rzygam szczęściem innych .
Szczęśliwym zazdroszczę .

Drugi blog :  listyzinnegoswiata.blogspot.com
Czytaliście już ? Podoba się?

Macie zdjęcie z Kiiiingąą ! <3  :


sobota, 14 lipca 2012

Drugi blog.

Dzień 7: Nie dostałam odpowiedzi.
Dzień 8: Nie dostałam odpowiedzi .

Czekam .

Kinia ! Brak zdjęć, bo siostra wzięła aparat nad morze -.- . Jutro zrobię jej jakieś zdjęcia telefonem ; >
Słodka jest, chociaż płaczę i mówi, że chce do mamy.. tęskni. Nie dziwię się .

Nowy blog , piszę książkę ; > : listyzinnegoswiata.blogspot.com
Czytajcie !

czwartek, 12 lipca 2012

; /

Dzień 6 : Nie dostałam odpowiedzi .
Szczerze ? To oszukuje wszystkich, że jest dobrze. A jest fatalnie, do dupy , źle !

Zaraz przyjedzie Kinia <3 .

Sorry nie mam weny -.-
Cześć.

środa, 11 lipca 2012

Aha.

Hej. Omg.. przepraszam, że mnie tu tyle nie było, albo nie miałam czasu, albo nie było zbytnio o czym pisać, bo całe dnie spędzone w domu -.- .
Napisałam , nie dostałam odpowiedzi.
Dzień2 : Nie dostałam odpowiedzi.
Dzień 3: Nie dostałam odpowiedzi.
Dzień 4: Nie dostałam odpowiedzi.
Dzień 5: Nie dostałam odpowiedzi.
Nie wiem co myśleć. Nie ma czasu ?, Nie zobaczył wiadomości ?
CZY   ?: Ma mnie gdzieś  ? , Nie ma odwagi nawet napisać?
Nie wiem ! .Czekanie mnie wykańcza.
Ale czekam . Cały czas czekam. Będę czekać, nawet jakby miało to trwać wieki.


Jutro przyjedzie Kinia <3 ! ( 3- letnia kuzynka ). Jej rodzice i moja siostra z chłopakiem wyjeżdżają nad morze. Fajnie mają -.- . A ja będę się nią opiekować <3 ! Skarb !
Pójdę z nią na plaże ! ; > . I mam nadzieje, że nie spotkam tam mojego byłego ! Yhh ! Bo ostatnio to mam na niego pecha -.- . " Ładnie wyglądasz w stroju " " Niezły tyłek " Kur*a , Rzygam -.-

Jaki sen ! O.o .
Jestem na nie .

Dziękuje za komentarze ! ; >





piątek, 6 lipca 2012

Deczno !

Hej, hej ; > Jak tam u Was ? Jak wakacje?  ; )) . Dzisiaj i wczoraj Deczno <3 ..Kąpanie się.. wygłupy i opalanie. mmm kocham xd .Fajnie, fajnie było ; > . Piasek w oku, boli noga, wymęczona ale było świetnie ;D. Nie ma to jak robienie jakiś salt pod wodą, ponieważ, iż, bo chłopacy mnie topili xD. Wyglądałam jak Delfin -.- :d. Był ; ). Gadaliśmy sobie ;D. Fajnie, fajnie :P.  Matko jak gorąco ! U was też ? ; P . Ciągle nocne burze .. już mam ich dość -.- .Spać się nie da już chwilami .. do tego mój pies się tak strasznie boi burzy, że ostatnio w nocy na mnie usiadł xDD . Myślałam, że zawału dostane ale dobra ;d .
A sny bdb <3, piękne wręcz :D. Dobrze jest ; ) . Cieszmy się wakacjami i nie narzekajmy, że jest źle bo może być gorzej ; >  !
Tak jak stwierdziłam dziś z Olusią : Głupi ma zawsze szczęście .. -.- . Ehh . .
Tym którzy są w związku gratuluje i pozdrawiam. Fajnie macie ; )
Juto na urodziny do cioci ;d . Będzie Bartusi !! Yyhh -.-
Najem się ! :D ..Hahah ! Moja waga -.- Boże !
Gorąco mi !!! -.-
Dobra nie rozpisuje się tu już ;d . Narka ; ]

Co myślicie o  tym zdjęciu xd ?


wtorek, 3 lipca 2012

Wolne ; d !

: Wakacje sobie lecą .. a ja nie zrobiłam jeszcze nic szalonego ! -.- . Hah .. no poza dzwonieniem do obcych numerów z Rulewską ! :D . Hahaha.. nie mogłam dzisiaj xD : 
- Marek ?
-Hallo, Hallo !! .Pomyłka ! xd
Pomysły z Olą .. Ej.. chodź będziemy udawać, że z Anglii jesteśmy , będziemy pytać jak gdzie jest sklep :D . Nie no nie mogłam z nią dziś :D.
Potem spacerek z moim psem ; d. 

Nudzę się .. Tęsknie za Nim.. chociaż go tylko zobaczyć bym chciała . ;c Eh .. 
Jak tam wakacje mijają ? Fajnie Wam czy wolicie do szkoły.. bo ja osobiście chyba wolałabym wrócić do szkoły, chociaż fajnie śpi się do 12.00 :D .

Zdjęcia ze spacerku ; P :