Hej, hej, hej ; D . No to mamy wakacje !. Mmm <3. Spanie do 12.00, robienie tego co mi się podoba, sesje zdjęciowe !, Wypady nad Jezioro , brak zmartwień o oceny ! Kocham to ! ; > . A więc pewnie uznacie mnie za tchórza .. ale nie powiedziałam. No fakt jestem tchórzem ; d, ale bałam się tego, że on mnie odrzuci ... że to się skończy i wgl .. Powiem mu ... bo za bardzo mi na Nim zależy .. ale nie teraz. Nie zmarnuję takiej szansy .. bo właściwie nie wiem co on do mnie czuje.. może mu się podobam. Poczekam .. Zakończenie było świetne .. męcząco na sali gimnastycznej, gorąco .. ale potem tylko z klasą <3. Dostaliśmy lody od Pana ;d. Siedzę jem ...On się patrzy : rozglądam się.. i praktycznie nie jem. Odwraca się : Szybko jem ;d. Patrzy się : Patrze się .. Patrzymy się <33 ! mmm ;d . Co ja co .. ale patrzeć to się na siebie potrafimy ;d. Niezwykły kolor oczu <3 ! .Potem zdjęcie klasowe i do domu. No i każdy zapomniał wziąć płyty ze zdjęciami od pana, więc musiałam biec i wszystkich pozbierać :D . Gadanie z nim przed drogę ... droczenie się i wygłupianie ! mmm xdd.
Jutro nad jezioro! Łukasz , Mularz, Olka <3 . Następnym razem pewnie większą grupą .. Może On z nami <3. Jeśli będzie chciał ; > . Będę się chyba kąpać ! :D . Ludzie uciekną jak zobaczą mój brzuch -.- xdd.
Mularz myj włoski, myj :D . Nie wiem właściwie czemu, ale wesoło mi :D .
Słońce ma świecić i nie przestawać ! ;d.
Dziękuje za komentarze i dodanie do obserwowanych ; * . Odwdzięczam się!
Rada dla zakochanych na dziś: Rób co czujesz .. może czasem wyjdzie Ci to na gorszę .. ale to rady od twojego serca.. często jest warto go słuchać .
No Hej . Jestem smutna i wgl jakaś taka ... na wszystko się wkurzam, na wszystkich krzyczę bez powodu .. samą siebie wkurzam! Yhh -.- ! Przepraszam wszystkich, że tak krzyczę i może to już dużo osób denerwuję, że ciągle mówię powiem mu, powiem mu, powiem , ale ja naprawdę chciałabym mieć też już to z głowy tylko, że to poważnie nie jest taki proste jak się wydaję . Siedzę i układam milion wypowiedzi, które chcę do Niego powiedzieć, ale wszystkie wydają mi się dziwne ! Cały czas mam wrażenie, że on mnie wyśmieje lub spławi ! -.- . Jutro mam ostatnią szanse, żeby to powiedzieć, ale i tak na pewno ją spierdo*e.
Już mu nawet napisałam, że muszę z Nim pogadać, ale kurna czasu nie było !!! No yyhhhh ! Pójdę jutro do Niego i powiem, że mi się podoba.. tak po prostu ! Muszę tam iść .! To jest konieczne. Pójdę ! I tak naprawdę teraz w myślach jestem już na to przygotowana , jestem w stanie iść i wgl, a jak go widzę no to wymiękam ! Nie czułam się chyba jeszcze tak przy nikim innym .
Siedzę sobie i lecą w Tv jakieś tam wiadomości, słucham oczywiście tam jego nazwisko.. oglądam jakiś film .. jego imię .. ciągle widzę te pieprzone godziny typu : 20:20, 12:12 , 23:23 ! Ciągle są jakieś besty typu : http://besty.pl/1315132 . -.- !
Przysięgam wam wszystkim tutaj, że jutro tam pójdę! PÓJDĘ, PÓJDĘ !! Pęka głowa od myślenia !
Piosenka, dzięki której optymistycznie patrze na wszystko ; >
Hej . Źle mi ! Źle bo nie powiedziałam ! Naprawdę chciałam, ale się tak bałam.. On chodzi tylko z grupą chłopaków -.- . I co ja mam tak podejść tam .. Boję się ! Nie wiem co robić . Chyba sama potrzebuje rad ! Jestem strasznym tchórzem ! Ja pierdo*e ! .
Siemka ; d. Co tam u was ? .Bo u mnie jakaś masakra totalna .. tak się boję i to przeżywam !. A i tak pewnie mu nie powiem : <. Dobry Boże .. daj mi odwagę Zuzy ! -.- . Dziewczyna sobie idzie i mówi :
- Hej .. fajny jesteś podobasz mi się ; > Cudna jest ; * !
No kurde lol ; d. I do tego jak chłopak powie .. ty mi nie . To ona a ok :D , to pa ;d. No weźcie .. niczym się nie przejmuje ! Zazdroszczę jej ! Ja się tak jaram , że mu powiem i wgl przeżywam , a i tak wiem, że nie powiem ! bo strach mnie zje -.- .
Siostra w domu ! W poniedziałek na bibę jedzie xdd . hyhy xd
Jutrro urodziny Julii <3 ! Kochana ; *
Spotkam staaarych znajomych <3 O tak , tego też mi trzeba !
Nie pójdę z Olusią , Łukaszem i Mularzem do miasta ;c.
A ja nadal chora -.- Nie ma to jak brać czwartą butelkę syropu ! / To może być konkretnie poważne tak się dowiedziałam ( sprawy prywatne -.- ) JA SZPITALA NIE ODWIEDZĘ ! O nie !! ; / Ja pierdo*e następna noc będzie nie przespana przez ten kaszel ! . Mnie aż mięśnie brzucha bolą od kaszlenia ... -.- .
Dziękuje za komentarze i odwiedziny bloga ; * . Oby było ich więcej ; >
Rada dla zakochanych na dziś ( specjalna dedykacja dla Bibi ; * ) :
" Zakochałam się w chłopaku o 3 lata młodszym .. co robić ? "
A wiec : Myślę, że to żadna przeszkoda ; > . Moim zdaniem wiek nie ma zbyt dużego znaczenia ; ) . Zagadaj do niego ; > , poznaj go .. dowiedz się jaki jest naprawdę. Nie takie związki istnieją ! Są nawet różnice wiekowe około 10 lat i to faceci są młodsi ;p . To normalne ;>
Pozdrawiam i życzę powiedzenia ; *
Śmiało piszcie w komentarzach o waszych problemach ; >
Notka która miała być tutaj wczoraj, ale mój kochany internet na to nie pozwolił -.- . Więc wieczorem pojawi się druga ; > .
Cześć ; p. Ja nadal siedzę w domu .. nudzę tu tak, że je pierdyle ; /. Chcę wracać do tych wariatów ! ; d . Średnia będzie nawet w miarę - 4,2 chyba ;p . Ujdzie. Portugalia w pół finale.. hyhy ;p . W sobotę na urodzinki do Juliiii <33 ! Niedziela - Światowy dzień przytulania ; *. Stwierdziłam, że muszę zgubić brzuch ;/
+ Amen jest moje ! -.-
No i mam stresa takiego Meega ... no bo chyba zdecyduję się i powiem mu co czuję, no ale jeszcze nie wiem .. Większość radzi, żebym powiedziała.. i chyba się na to zdecyduje . Boję się jego reakcji i tego, że jeśli nic z tego nie będzie to zepsują się nasze relację . -.-
Rada dla zakochanych na dziś ( z dedykacją dla Moniki ; * )
" Zakochałam się w kimś kogo nie znam.. czyli związek przez internet.. czy to ma sens ? "
A więc : Myślę, że to nie ma sensu .. skoro go nie znasz. Trudno mi powiedzieć czy to w ogóle jest zakochanie .. przecież nie można zakochać się w kimś kogo zupełnie się nie zna. Jest dużo takich związków, ale prawie żaden nie jest prawdziwy . Przekonują Cię rozmowy na gg z nim ? - Nie leć na to .. przecież tak naprawdę nie wiesz jaki on jest. Może mówić o sobie wiele rzeczy, które są nieprawdą. Jeśli chcesz z nim spróbować to możesz zacząć się z nim spotykać i lepiej go poznać, a dopiero wtedy pomyśleć o związku . Pozdrawiam i życzę powodzenia ; * .
Maskara ! Boże, nudzi mi się w tym domu -.- . Nawet na z psem spacer iść nie mogę .. Yhh ! Już trochę lepiej z samopoczuciem. Kaszel nadal mnie kocha i nie opuszcza .. szczególnie w nocy -.- . Po co mam spać skoro mogę sobie kaszleć , no nie ? .
Mętlik w głowie .. nadal nie wiem co zrobić ! . Powiedzieć / nie powiedzieć ?. Chcę żeby coś z tego było no! Pytam ludzi powiedzieć ? Taak . Pytam kogoś innego : powiedzieć .. nieee -.- . I co ja mam zrobić. Znam go, ale nie aż tak, żeby wiedzieć jak zareaguje. Nie mogę dostać jakiegoś znaku ?! Żebym tylko wiedziała czy jest szansa noo ! yhh ! Zobaczymy jeszcze jak to będzie przez te wakacje .. może chociaż raz się spotkamy .. grupą? Ehh.. szczerze ? to wątpie .. ale dobra . Może w następnym roku szkolnym ? Jak sobie do tej pory dziewczyny nie znajdziesz -.- .
Karolina trzymaj się.
Dziękuje, że odwiedzasz mnie w snach ; *.
Rada dla zakochanych na dziś : Podoba Ci się dziewczyna /chłopak z dzieciństwa ? Znasz ją /jego strasznie długo? Ona /On jednak nie odwzajemnia uczucia ?.. Nie warto dalej w to brnąć .. Nic z tego nie będzie .. skoro przez tyle lat nic do Ciebie nie czuję a strasznie dobrze Cię zna to nie wypali. Wiadomo, że nie łatwo będzie o niej /nim zapomnieć, ale staraj się poszukać kogoś innego. Spróbuj się zakochać od nowa i nie utrudniaj sobie tego ! Poznaj kogoś, wychodź gdzieś. A z osobą na której Ci zależy zostańcie przyjaciółmi ! ; >
Hej ! . Jakaś maskara .. Chora jestem -.- . Mam kaszel i już dostałam antybiotyk .. czaicie to ?! Jestem chora na brak Ciebie -,- . No i siedzę w domu do końca tygodnia :C ! .
Przywiązałam się do Cb . Nie chce, żeby to się skończyło .
Dzisiejsza noc = Ja pierdo*e ! .. Burza taka, że myślałam, że mi mieszkanie rozwali ! Cały czas duszenie się przez mój ukochany kaszel !!! -.- + do tego ten sen i obudzenie się z płaczem O.o . Jedna wielka masakra.
Karmiłam sobie dzisiaj pieska ;d .Przybłąkał się jakiś .. taki smutny chodzi już w okolicy od tygodnia . Planuję wywiesić ogłoszenie, bo piesek ma obrożę, ale jakoś nikt się nim nie interesuję ! Myślę, że tak jak już kiedyś ktoś go nie chciał i po prostu wywiózł -.- . Nie rozumiem takich ludzi! Jak tak można zrobić ?!
Prawda, że słodki ? ; >
Brak rad -.- . Błagam piszcie .. Problemy z chłopakiem , nie wiecie co zrobić ? Piszcie - 9092995 lub w komentarzach ; >
No hej wam ; d. Jakoś to dzisiaj zleciało szybko xd. Czuję się lepiej ! chociaż kaszel nadal jest i tabletka dzisiaj była -.- . Mama chce mnie wywieźć do lekarza ! Omg ! -.- . Wiadomo, że to przeziębienie.. i tak pewnie na swoim postawi i będę musiała iść ; /. Jutro wtorek ! O nie -.- . Niby luzy, ale weźcie taki niemiecki .. chemie, Biole ! Boże -.-. CHCE KONIEC TEGO TYGODNIA ! Potem festiwal filmowy <3 ! I wraca ;d. Hyhy ;d .
; ** !.
Dzisiejsza rada dla zakochanych ;d :
Podoba ci się chłopak a nie wiesz jak go zdobyć ? Hmm ..
1. Zaczynaj rozmowę ; >
2. Dużo się uśmiechaj !
3. Dowiedz się o nim troszkę (np. od jego kumpli xd )
4. Nie bądź namolna! Nikt tego nie lubi .
No hej ; > .Jak zwykle niedziela nudnawa . Dzień spędzony z moim skarbem najkochańszym czyli laptopem <3. Czytanie w kościele -.- . Nigdy więcej xd. To było straszne .. do tego ten biskup się cały czas na mnie gapił ! O.o
Siedzę sobie ze stanem podgorączkowym. Koniec roku a ja chora - Pięknie. Ten kaszel tak mnie kocha, że nie opuszcza mnie już przez miesiąc -.- . boli głowa ! ;/
Jedzie sobie *.* . Nie chcę, żeby jechał. Ehh .. ;c Szansa, że coś z tego będzie ? : 22 % < 3.
Hmm .. macie może czasem problem , z którym sami nie możecie sobie poradzić ? Nie męczcie się z tym kłopotem sami ; d. Napiszcie do mojej Przyjaciółki ! -http://psychicznaboinna.blogspot.com/ <3 !
A ja od dziś w związku z tym, że lubię pomagać i wgl .. chyba jestem dobra w te klocki zaczynam udzielać rad dla zakochanych ;d a więc xd :
Rada dla zakochanych na dziś ; > : Denerwuję Cię przyjaciółka twojego ukochanego ? Ciągle za nim chodzi i tuli się do niego ? Masz tego dość, bo myślisz, że dla ukochanego to coś znaczy..? - Przestań się tym przejmować i zlekceważ to ! Szkoda twoich nerwów i złości . Jeśli przestaniesz się tym przejmować zobaczysz, że to nic takiego. Jeśli masz problem miłosny, nie martw się ! Każdemu to się zdarza.. jeśli będziesz potrzebowała/ potrzebował rozmowy napisz gg : 9092995 ; > .
Heej ; d !. Oww.. <3 Kocham z Nim rozmawiać ! A jak się uśmiecha to już wgl padam ! ; d.Zamknięta dzisiaj w męskiej szatni.. Oł je xd . Nie no co .. fajnie było sobie tam posiedzieć. Dumna z biegania po boisku i udawania, że gram w nogę :D. Hue ; p . Wszystko jest tak cudnie , naprawdę .. niech tak będzie, ale tak się strasznie boję, że przez wakacje to wszystko się skończy ! Nie chcee ! ;c . Myślę pozytywnie ;p. Jest fejs , jest telefon, może później jakieś wyjście do kina ? ; > . Oj jakoś to będzie .. to tylko 2 miesiące ;d.
Jutro idziemy w teren na geografii <3. Myślę, że będzie fajnie !.
Tak jest miło, gdy Cb nie ma ; > , ale niedługo się przyjemność skończy -.- .
Mmm .. klata <3 ; d . Pingwinki ; *
Szanse, że kiedyś będę z tb ? : 21,5 % <3 Zaciesz xd .
Mmm.. ; D .Powiem, że jest dobrze, bo jest ; ) . Chciałabym tylko spędzać więcej czasu z nim ;d, chociaż rozmawiamy więcej ; >. Lubię Cię <3 !
Dzisiejsza rozmowa - zwykła , krótka, bezsensowna, a cieszy <33 ! Będziesz dla mnie szczęściem ? ; > 9 dni *.* = NIE ! ;c
Wczorajsza kłótnia z Patrykiem po prostu masakra !.
Najpierw się człowiek wypiera, że nic złego o nas nie powiedział, a na końcu się przyznaje i przeprasza wszystkich O.o ..
+ Dumna z siebie słów wypowiedzianych do niego ;d : " Nie istniejesz dla mnie ! "
Fuck yea :D .
Jutro urodziny Marysi naszej : > . Nie no dobra Oli urodziny bo moje słońce się obrazi ;d . Oluś jutro tu się pojawią życzonka dla cb ;* i prezent tak czy tak dostaniesz ; > .
Hmm . . no to tak dziś poniedziałek .. Zostało mi 13 dni z nim *.* ! . Teraz to zabrzmi naprawdę dziwnie, ale : JA NIE CHCE WAKACJI ! -.- . Znaczy chcę .. ale nie chcę nie widzieć jego przez 2 miesiące : o. Eh . . Karolina damy radę :D . A może będziemy się widywać ? ; > . Oww .. <3 !
Nauki na jutro dość mało xd. Tylko niemiecki -.- . Boże irytuje mnie ten przedmiot ;/ xd . Czekam już 6 godzin na fejsie xd . Olusia też <3. Odbija nam . Dlaczego nie ma Was na fejsie ?! No ludzie no ; d. Tututu .. kłótnie wyczuwam .. -.-
Tańczę, śpiewam i bujam w obłokach ; d.
Czeba iść po prezent dla Pindzi <3 ;d.
Najbardziej pracowite 2 tygodnie w moim życiu ! *.*
Dzisiejsze szanse, że kiedyś z tb będę ? : 19 % ; dd
Dzisiaj jakoś tak nudno jest .. ;d . Dwie msze, bo jakieś kurde bierzmowanie. + do tego nudne spotkanie z ludźmi do bierzmowania , których nienawidzę -.- yyhh .. Jakieś 3,5 godziny na kościół dziś O.o.
Z mamą pokłócona o jakieś gówna .. -.-
Z resztą git xd. Siedzę i myślę co kupić mojej Rulewskiej na urodzinki <3. Oj ja już coś wymyśle :D Nie martw się słońce on ma tylko zły dzień ; * . Siedzę i myślę o nim ... może to i dziwnie zabrzmi, ale chce mi się iść do szkoły xd . Oczywiście tylko po to, żeby go zobaczyć ; > . Powoli nie spiesząc się, chcę być bliżej Ciebie . Jutro, jutro , jutro zobaczę cię ! ; d . Dzisiejsze szanse, że będę kiedyś z tb : Bez zmian - 18 % ; p
+ Muszę dorzucić tutaj taką drobnostkę dla naszego śmiecioszka :D - To dzięki niemu wgl tu pisze. Codziennie mi o tym przypomina i to tylko dlatego, abym nie zaniedbywała swoich obowiązków, a nie dlatego, że on chce tutaj czytać o moich sprawach xd. Pozdrawiam Cię przyjacielu ;d
No hej, hej ; d . Przepraszam , że tu tyle nie byłam no ale nie było czasu .. wycieczka i wgl . No właśnie .. wycieczka .. Zajebista ; d . Jadę jeszcze raz ! Słodka mina, której nie zapomnę na długo <3 . Myślę, że jestem coraz bliżej szczęścia ! .Gdy go widzę wszystko jest weselsze ; > . Kocham to w jaki nastrój mnie wprowadza, często się uśmiecham, nie wiem dlaczego tak jest , ale tak właśnie jest ; ). A co najważniejsze mam myślę, że mam odrobinę szansy, pytałam moje zaufane osoby o opinie a jego temat. Każda odpowiedź była podobna i pozytywna ; > . Jestem jakaś inna .. zmieniam się dla jednych na lepsze , dla innych na gorsze .. jeszcze dla innych będę zawsze taka sama i się nie zmienię,ale mi się podoba ta zmiana .. zaczynam od nowa, wyrzucam z pamięci jakieś użalanie się nad sobą ! , niepotrzebne dołowanie się, niepotrzebne osoby, których nie chcę znać, od dziś już o tym zapominam .. zapominam co to jest cierpienie, strach i smutek. Motto ? : 1. Łatwo się nie poddam ; > 2. Patrz komu ufasz, bądź ostrożna. 3. Uśmiechać się , uśmiechać , uśmiechać ! ! ! 4.Będę odważna !
Zrozumiałam, że żeby mieć osobę, która cię naprawdę kocha potrzeba czasu ..
Myślę inaczej, niż kiedyś ..:
Teraz : Pomyślę, że nie uda się nam to przecież nic się nie stanie, będzie moim kolegą. ; >
Kiedyś : Płacz , załamanie .
Na pewno byłoby mi smutno teraz, ale nie załamuje się ! ; )
Nic na siłę ! zrobię to powoli ; p
Dzisiejsze szanse, że będę kiedyś z tb : 18 % . 18 % a cieszy ; >
A muszę tu coś jeszcze maznąć o mojej Olusi ! Szczęścia kochanie ; *. Dążę do tego co ty już zdobyłaś ; > - SZCZĘŚCIA .
2 dni do wycieczki <3 ! Nie wiem jak inni, ale ja się zamierzam tam wyszaleć i nie mieć kurde jakiś nie stworzonych problemów .. po co komu to wszystko wgl .. Godzę się z Olą to kłócę się z Magdą. Boże no .. obie jesteście ważne tak samo .. Magda nie jesteś mi potrzebna tylko wtedy gdy nie ma Oli .. zauważ, że mnie też czasem denerwuje jak ty coś robisz.. nie tylko cb , każdy ma zły dzień i nie zawsze muszę mieć ochotę na wysłuchiwanie o jakiś problemach -.- . Jak jest dobrze z Olą to też gadam z tb , chodzę z tb , spędzam czas z tb .. zauważ to + nie zawszę muszę mieć ochotę na to co ty.